Kalakesä 2012
Nonih… pitkästä aikaa voi taas sanoa, että Tenolla on jälleen ihan kunnon kalakesä. Nyt on kyllä kalaa tullut jopa ihan kiitettävästi ja enpä ihan yhtäkkiä tiedä ketään, joka olisi täältä pois lähtenyt ilman saalista. Perhokalastajatkin ovat kiskoneet ”hirveitä saaliita”, ainakin muutamaan edellisvuoteen verrattuna. Parhaimmat tietämäni ovat saaneet rannalta heittämälläkin 5-6